poniedziałek, 21 maja 2012

trochę nie po kolei...

Na początek: dzięki za komentarze! Zaiste są dla mnie duchowym wsparciem :P
Mam dla was nowy rozdział Apolla. Tyle że ósmy. Dlaczego? Po prostu nie chce mi się czyścić siódmego, bo prędzej czy później dostanę czyste skany od SHT (a od ósmego w górę już trochę mam). Myślę, że tym, którzy oglądali anime nie sprawi to większego problemu. A ci, którzy czytają moje relki, i tylko je, będą musieli po prostu poczekać trochę na rozdział 7... ale za to kiedy już ten rozdział wydam, będą mieli od razu do przeczytania kilka (?) następnych. ;)
Sakamichi no Apollon v02ch08
Co do Azazela, mam przetłumaczony 3 rozdział i część 4, jakoś nie mogę się zabrać za dalszą pracę (ale z drugiej strony niewiele zostało do bycia na bieżąco, bo na ten moment tylko 5 rozdziałów jest dostępnych po angielsku). Zresztą, nie chce mi się czyścić; nadal mam nadzieję, że ktoś się jeszcze zgłosi do pomocy (bo nikt się nie zgłosił jak na razie :c). Może jak ten rozdział i ogłoszenie o rekrutacji trafią na centrum mangi, to ktoś chętny się znajdzie? Tylko żeby jeszcze ktoś to wrzucił na centrum mangi, hahaha.
Cóż, tak czy siak, miłego czytania i do zobaczenia wkrótce przy następnym rozdziale Apolla (raczej wątpię, żeby 7 pojawił się przed 9 :P).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz