niedziela, 13 maja 2012

Post raczej informacyjny

Mam złe (?) wieści, SHT dropają Sakamichi po drugim tomie... Nie pytajcie skąd to wiem.
Cóż, możliwe, że wyjdzie to w sumie na dobre, bo może szybciej będę wydawać (tylko jeszcze musi mi ktoś te SFXy pospisywać/potłumaczyć). Tak tylko mówię. Jeśli chodzi o same dialogi, z tłumaczeniami jestem na 5 tomie, mam też parę poczyszczonych rozdziałów, więc na pewno pociągnę to dalej. SHT pewnie rzucą lada dzień 6 rozdział, a ja niedługo po nich. A czekając na 7 rozdział może pomyślę nad Azazelem?
Jak na razie ZNOWU u mnie na dysku znalazło się coś, czym można się od bidy podzielić; kiedyś z kolegą zrobiliśmy skanlację jednego króciutkiego doujina z K-Ona. I to nawet safe for work! Oczywiście, jak to zwykle z K-Onem bywa, mamy tu shoujo-ai (a przynajmniej implied shoujo-ai).
K-ON! - It's a love triangle Ricchan!
Miłego czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz