czwartek, 31 maja 2012

Dzień dziecka ;)

(cóż, według PCT czyli czasu przy którym się upiera ten blog jest nadal 31... ale w istocie jest godzina 1:22 pierwszego czerwca xd)
Pewnie większość czuje się za stara, żeby to świętować, ale mam dla was prezent.
Wszystkie rozdziały Apolla z tomu 4 i 5! tak pojebało mnie xd

Sakamichi no Apollon v04ch16
Sakamichi no Apollon v04ch17
Sakamichi no Apollon v04ch18
Sakamichi no Apollon v04ch19
Sakamichi no Apollon v04ch20

Sakamichi no Apollon v05ch21
Sakamichi no Apollon v05ch22
Sakamichi no Apollon v05ch23
Sakamichi no Apollon v05ch24
Sakamichi no Apollon v05ch25

Ponad połowa serii za nami ;)

Swoją drogą, w poniedziałek zaczyna się moja sesja. Wiecie, co to oznacza?
Że w przyszłym tygodniu możecie się spodziewać następnego tomu! :DDD

Aa, i jeszcze coś. Przeczytajcie, bo to ważne><

Otóż, wyczyszczone skany do piątego (i następnego zresztą) tomu wysłała mi angielska grupa na moją prośbę. Moja robota przy czyszczeniu ograniczyła się do zmienienia rozmiaru i poziomów ;) tak więc to, że tom macie już teraz, zawdzięczacie w sporej mierze grupie anglojęzycznej... Już nie wspominając o tym, że gdyby oni nie wtrynili się w ten projekt, anglojęzyczne skanlacje pewnie stałyby nadal na 2 tomie, a razem z nimi polskie. Dlatego właśnie gorąco proszę was, żebyście weszli na stronę tejże grupy i pod jakimś postem związanym z Apollem zostawili komentarz z podziękowaniami (choćby pod tym z 7 tomem). Nawet jeśli nie czytacie serii po angielsku, napiszcie coś w stylu "Thank you for scanlating this series. I don't read your releases, but thanks to your translations, and to the fact you sent the cleaned scans to the Polish group, I can read this manga in my own language quickly.". Ta, coś w ten deseń. Jak im podziękujecie, że wysłali mi te skany, łatwiej mi będzie poprosić o następne, rozumiecie. :P poza tym na pewno zrobi im się miło, a zasługują, bo niektóre grupy się nie zgadzają na takie rozwiązania (nie wiedzieć czemu; chyba zawsze lepiej jak twoja robota przyda się większej ilości osób... ale cóż, niezbadane są... umysły skanlatorów 0_0).
Liczę na was ;) tam łatwiej dodać komentarz niż tutaj, więc wiecie. ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz