sobota, 19 lipca 2014

kopę lat

Grupa umarła śmiercią naturalną, ale dobra.
Wiecie, praca, życie. widzę, że jakieś linki nie działają, ale nie chce mi się ich ożywiać - jak chceta poczytać, idźcie na centrum mangi czy coś.
W każdym razie ostatnio edytowałem trochę mang po angielsku, i jeden rozdział postanowiłem przetłumaczyć na polski coby odświeżyć przykurzone już umiejętności tłumaczenia na polski.......
Trochę z dupy bo rozdział 30, ale z tego co widziałem to do 26 są po polsku. może potem się komuś przyda : ) jak zatoczą się tu ci co robią tę serię, to MOGĘ WAM WYSŁAĆ PSD COBYŚCIE NIE MUSIELI CZYŚCIĆ.. w tej angielskiej grupie zrobię jeszcze parę rozdziałów, więc może i później...
Do rzeczy.

Ookami Shoujo to Kuro Ouji - rozdział 30

Bekowa manga. Polecam. Znam laskę, która jest zupełnie jak ten koleś, Kyouya. Bycie jej "psem" to moja najgłębsza fantazja : )
Edytowałem też coś takiego co się zwie "Kanshikan Kougami Shinya", spin-off Psycho-Passa. Biorę pod uwagę zrobienie polskiej wersji na dniach. Nie sądzę, żeby ktoś to robił, chociaż muszę sprawdzić...

Pytanie, czy takie CÓŚ jak wszechbiblia.net to jeszcze istnieje????

1 komentarz:

  1. Wiem, że grupa już nie działa, ale chcę podziękować za wyjątkowo wysoki poziom edytorski Waszych przekładów.

    OdpowiedzUsuń